Novinky v knihkupectví Kosmas

pátek 6. července 2007

JEDENÁCT MINUT



Svět už je takový: všichni mluví, jakoby všechno znali, ale když se jich odvážíte zeptat, nevědí nic.

Nevím, jestli je ta kniha víc o lásce nebo o sexu. Jak moc ty dvě věci k sobě patří?

Byla jednou jedna prostitutka Maria…


5 komentářů:

  1. Když jsem četla tuto knihu poprvé, tak jsem byla naprosto šokovaná (také jsem jaksi neměla věk na takové knihy), ale podruhé mě uchvátil začátek.

    Byla jednou jedna prostututka Marie...

    Neumí vyjádřit přesně slovy, jak to na mě působilo, ale zdálo se mi to dokonalé.

    Nepovažuji Jedenáct minut za nejlepší dílo autora, ale díky této knize jsem se dostala k dalším.
    Ďábel a slečna Chantal.
    Veronika se rozhodla zemřít. Tyto dvě knihy považuji za Coelhovi nejlepší.

    Ještě stále jsem se nedostala k Alchimistovi, vždy když na něj narazím v knihkupectví tak se rozmýšlím zda koupit či ne a nakonec vždy skončím u nějaké mnohem tlustší knihy.

    Zdraví, Petrushka5

    OdpovědětVymazat
  2. Alchymistu jsem nečetl, ale slyšel jsem ho jako rozhlasovou hru, namluvenou Markem Ebenem. Nevím, jestli bych ji vydržel číst...Za poslech to ale určitě stálo...

    OdpovědětVymazat
  3. Jedenáct minut a Veronika se rozhodla zemřít jsou podle mě nejlepší jeho knížky. Četla jsem i Záhir, Mágův deník,Alchymistu a Pátou horu. Ty nejsou špatné, ale osobně preferuju ty prvně jmenované...:)

    OdpovědětVymazat
  4. Veronika je fakt docela dobrá :o) četl jsem ji dřív než 11 minut a tak trošku si mě tim Coelho získal...
    ale mezi námi, pořád je na mne trošku moc "hladkej", něco mezi sametem a dokonale retušovanou fotografií...

    OdpovědětVymazat
  5. ahojky,myslím,že knížečka je ze života,nemyslím si,že by byla špatná,každá Coelhova knížečka je něčím vyjímečná,..mám je přečtený všechny a je to jeden z mých nejoblíbenějších autorů.M.P.

    OdpovědětVymazat